ده سال پیش خبری از گوشی های هوشمند نبود، اما در سال های اخیر شاهد رشد سریع و تغییر اساسی در گوشی های همراه و سبک زندگی مردم بوده ایم.
به این فکر کنید که چند ساعت از روز خود را صرف تلفن همراه می کنید؟
به عصر موبایل خوش آمدید. در سال گذشته، تعداد کاربران موبایل از تعداد کاربران رایانه شخصی پیشی گرفت. ورود سریع تلفن همراه به زندگی روزمره مردم یک روند جهانی است. فرآیندی که به ما کمک می کند تا دسترسی سریعتر و آسان تری به اینترنت و دوستان و آشنایان، خدمات و محصولات مورد نیاز خود داشته باشیم.
هر ساله تعداد بیشتری از تلفن های همراه به فروش می رسد و مردم زمان بیشتری را صرف تلفن های همراه خود می کنند و این روند رو به رشد فرصت های جدیدی را برای کسب و کارها ایجاد کرده است تا مستقیماً به مشتریان دسترسی پیدا کنند و چگونه محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنند.
چه کسی می تواند از این روند جهانی بیشترین سود را ببرد؟ داشتن اپلیکیشن موبایل برای چه بیزینس هایی مناسب است؟
طراحی اپلیکیشن موبایل چه مزایایی می تواند داشته باشد؟
1.سفارش سازی بهتر
برنامه تلفن همراه امکان ایجاد یک رابطه مرتبط با مشتریان را با توجه به علایق، مکان، استفاده، رفتار و موارد دیگر فراهم می کند. یک تجربه شخصی سازی شده را می توان با یک اپلیکیشن موبایل بهتر به مشتریان ارائه داد.
علاوه بر بهبود تجربه مشتری، شخصی سازی نرخ تبدیل مشتری را نیز افزایش می دهد. به عبارت دیگر، باعث می شود مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصولات یا خدمات داشته باشند
2.ارسال نوتیفیکیشن
در چند دهه گذشته، ایمیل ها پرکاربردترین ابزار ارتباطی برای مشاغل بوده اند. کسب و کارها به طور گسترده ای از ایمیل برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند. در نتیجه، ایمیل کارایی اصلی خود را از دست داده است و نرخ باز شدن ایمیل و نرخ کلیک به طور پیوسته در حال کاهش است.
البته جای نگرانی نیست.
نوتیفیکیشن های موبایلی به عنوان جایگزین مناسبی برای ارتباط با مشتری معرفی شدند که دو نوع اعلان وجود دارد: push notifications و in-app notifications
نوتیفیکیشن های in-app، اعلانهایی هستند که کاربر تنها با باز کردن برنامه میتواند آنها را ببیند.
نوتیفیکیشن های push اعلانهایی هستند که کاربر بدون توجه به فعالیتی که در تلفن همراه خود انجام میدهد دریافت میکند. گاهی اوقات اعلانها میتوانند نرخ کلیک تا 40 درصد دریافت کنند.
3.امکان دسترسی آنلاین و آفلاین
اگرچه ممکن است برنامهها برای انجام بیشتر کارهای خود به اتصال اینترنت نیاز داشته باشند، اما همچنان میتوانند محتوا و عملکرد اولیه را به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار دهند.
با یک لمس ساده بر روی صفحه نمایش تلفن همراه، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در اپلیکیشن امکان پذیر است. این را با وبسایتی مقایسه کنید که کاربر باید به اینترنت متصل باشد، یک مرورگر باز کند، روی نوار آدرس کلیک کند، آدرس وبسایت ما را بدون اشتباه تایپ کرده و چند ثانیه صبر کنید تا اطلاعات سایت از آن منتقل شود. سرور به موبایلش حالا اگر فایل متنی یا ویدیویی را دوست داشته باشد و بخواهد بعداً دوباره آن را ببیند، باید چه کار کند؟
نگاهی دیگر به مثال اپلیکیشن بانکی بیندازید. این برنامه می تواند ویژگی هایی مانند محاسبه مالیات، تعیین مبلغ و اقساط وام و ارائه محتوای آموزشی آفلاین را ارائه دهد.
4.برندینگ
یک اپلیکیشن موبایل می تواند سفیر برند شما باشد.
هر اپلیکیشن موبایلی با توجه به برند شرکت طراحی شده است و شما می توانید ظاهر اپلیکیشن خود را با توجه به چشم اندازی که برای شرکت خود در نظر دارید طراحی کنید.
وقتی شرکت شما از فناوری های پیشرفته ای مانند اپلیکیشن های موبایل استفاده می کند، ناخودآگاه این احساس را در مشتریان ایجاد می کند که شما یک شرکت به روز، خلاق و نوآور هستید.
برنامه شما مانند یک تیم فروش 24 ساعته است.
5.سرعت
برنامه ها معمولاً 1.5 برابر سریعتر از وب سایت ها هستند. برنامه ها داده ها را در حافظه تلفن ذخیره می کنند و بنابراین می توانند این داده ها را در کسری از ثانیه فراخوانی کنند. اما در وب سایت ها، داده ها باید از سرورها بازیابی شوند که بسته به سرعت شبکه و اندازه داده می تواند از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد.
5 مزیت طراحی اپلیکیشن برای بیزینس ها
طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار و مزایا و معایب آن
5 نکته مهم برای طراحی و ساخت اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن اندروید بهتر است یا ios؟
های ,اپلیکیشن ,تلفن ,ها ,یک ,موبایل ,می تواند ,توجه به ,تلفن همراه ,خود را ,اپلیکیشن موبایل
درباره این سایت